Geoblog.pl    tuktuk    Podróże    Chiny listopad grudzień 2011    Day 4 Sobota Pekin Zoo

Day 4 Sobota Pekin Zoo

Chiny
Chiny, Beijing

#Darek

Dzisiaj bylimy w Zoo. Pogladalismy leniuchujace pandy. Ewcia oczywiscie chciala zobaczyc wielkie kotki. Jednak zrobilo nam sie przykro jak zobaczylismy warunki w jakich zyja. No niestety ale zwierzeta najlepiej czuja sie na wolnosci a nie w klatkach. Zwierzatek bylo duzo jednak po pewnym czasie zrobilo nam sie dosyc zimno.Aha spotkalismy tez polska grupe, ktora przyjechalaz rainbow tours na 12 dni.

Pojechalismy znowu na dworzec. Tym razem wzielismy paszporty. No i udalo nam sie dogadac z chinka w okienku. Mamy bilet do shanghaju (1400km w 4,5godziny wal:) Mam nadzieje ze mamy, bo bilet jest prawie caly po chinsku:). Okaze sie we wtorek o 14, jak bedziemy szukac pociagu G3.

Okej to tyle na razie.Idziemy do pokoju troche poleniuchowac.

Pozdorwienia dla wszystich

Krzysiek - 2011-11-20 22:48
Widzę że podróż się rozkręca :) Choć trochę nie pojmuję co (przynajmniej wg mapki) robicie na oceanie spokojnym w okolicach środkowo zachodniej Afryki ;)
Udanego zwiedzania i czekamy na jakieś fotki :)

tuktuk - 2011-11-21 12:29
No wlasnie tez mnie to dziwi:)
Ale w sumie to fajnie jest na srodku ocenanu:)
Dokladnie tak sie czujemy, wookol nas ocean chinczykow.

A propos fotek to prawdopodobnie dopiero jak wrocimy, albo jak dostane przejscowke scdard->usb:)
Pozdrowienia

Krzysiek - 2011-11-22 00:03
No co jak co ale nie wierzę, że w kraju który produkuje 99% przejściówek dostępnych na świecie nie można dostać takiej jaką potrzebujecie :D:D:D

No chyba że wszystko wyeksportowali ;)

Tak więc wciąż czekam na jakieś fotki made in China.

Pozdrowienia

tuktuk - 2011-11-22 04:24
Ha ha, a to dopiero. Obiecujemy poszukamy - jak do tej pory bylismy w tylko w turystycznej czesci miasta i niemielismy czasu poszukac przejsciowek. Moze uda sie w Shanghaiu.

Ewa
Ewa - 2011-11-22 04:27
P.S. Przepaszam za bledy ale to dlatego, ze szybko sie pisze.

Krzysiek - 2011-11-22 19:42
Szukać? A to nie jest tak że wystarczy o taką przejściówkę poprosić pierwszego z brzegu chińczyka i zrobi ją na miejscu? ;)

tuktuk - 2011-11-23 15:02
Chinczykow jest Ci pod dostakiem, ale takich co umieja sie komunikowac to raczej malo. W kraju zwanym Chiny gdzie sie produkuje sprzet it- ten sprzet jest drozszy niz u nas w kraju :( Nie wiem o co chodzi B-). Szkoda,ze nie ma tu takich spryciazy co jak Mcgajwer zrobia z niczego cos. Ale za to gdy sie znajdzie cos co chce sie kupic i zaczyna sie z nimi targowac nagle robia sie zupelnie nie kumaci.